Lidmaatschap

Word lid van Meander, de studievereniging voor Kunst- en Architectuurgeschiedenis! Je krijgt als lid zijnde 10% korting op je studieboeken op de door ons georganiseerde boekendag! Daarnaast krijg je ook aan het einde van het studiejaar een Almanak. Je krijgt korting op alle door Meander georganiseerde feesten, lezingen, excursies, symposia en andere activiteiten. Bovendien organiseert Meander regelmatig excursies naar het buitenland!

Als je je voor aanvang van het studiejaar aanmeldt voor de opleiding Kunst- en Architectuurgeschiedenis ontvang je automatisch een welkomstpakket met daarin het aanmeldingsformulier. Ben je al bezig met de studie en wil je alsnog lid worden, volg dan de volgende drie stappen:

Stap 1:
Download het lidmaatschapsformulier door hier te klikken. Print het formulier uit en vul hem in. Vergeet niet het formulier te ondertekenen. Digitaal ingevulde en ondertekende formulieren kunnen we helaas niet accepteren.

Stap 2:
Lever het ingevulde formulier in door het in het Meanderpostvakje te leggen naast de portierskamer van Jan Dost aan het instituut aan de Oude Boteringestraat 34.Je kunt het formulier ook opsturen naar:

Studievereniging Meander
9700 AS Groningen

Je bent lid! Bezoek regelmatig onze activiteiten om mee te maken hoe leuk het is om lid te zijn van een studievereniging!

Let op: Bij het uitschrijven van je studie ben je niet automatisch uitgeschreven voor Meander: Uitschrijven bij Meander doe je door een mailtje te sturen naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. .