Vrienden van Meander

Binnen de studie Kunst- en Architectuurgeschiedenis is er de afgelopen jaren veel vraag geweest naar een Alumnivereniging. Ook voor een studievereniging als Meander is het van belang het contact met oud-studenten aan te houden. Daarnaast zouden we graag andere geïnteresseerden aan onze vereniging binden. Daarom hebben we besloten de ‘Vrienden van Meander’ op te richten.

De Vrienden van Meander is een manier om op informele wijze op de hoogte te blijven van wat er in de kunstwereld en specifiek op het Kunst- en Architectuurgeschiedenis Instituut afspeelt. U krijgt door lid te zijn van de Vrienden van Meander dan ook de gelegenheid een aantal keren per jaar in contact te treden met alumni, studenten en andere kunst- en architectuurliefhebbers.

Meander wil door de oprichting van de Vrienden van Meander en door de samenwerking met het K&A instituut de contacten met het werkveld voor studenten verbeteren. Op deze manier kunnen we het activiteitenaanbod, te denken aan lezingen en excursies, optimaliseren en beroepsoriëntatiedagen organiseren.

Wanneer u vriend wilt worden van Meander ontvangt u drie keer per jaar een nieuwsbrief met alle nieuwtjes van Meander en de opleiding Kunst- en Architectuurgeschiedenis thuis. Bij één van deze nieuwsbrieven wordt de almanak meegestuurd. De almanak wordt jaarlijks uitgegeven. Ook krijgt u korting op de lezingen die Meander organiseert.

Het lidmaatschap voor de Vrienden van Meander bedraagt minimaal €15,-. Wilt u lid worden van de Vrienden van Meander? Stuur dan het inschrijfformulier ingevuld naar:

Studievereniging Meander
9700 AS Groningen

Wij hopen u binnenkort als Vriend van Meander te mogen verwelkomen!

Het formulier kunt u hier downloaden.