Commissies

Meander is een bruisende vereniging die met haar activiteiten Kunst- en Architectuurgeschiedenis nog leuker maakt dan zij al is! Deze activiteiten worden verzorgd door verschillende commissies. In het menu kun je zien om welke commissies het gaat en wat hun specifieke bezigheden zijn.

Iedere commissie heeft dus de verantwoordelijkheid voor het organiseren van een gedeelte van de activiteiten van Meander. Dit gebeurt in groepsverband: de gemiddelde commissie telt ongeveer vijf leden. Commissies zijn niet alleen leuk omdat je samen met je studiegenoten uit verschillende jaren actief bezig bent, ook doe je ervaring op in organiseren.

Wil jij actief worden in één van de Meandercommissies? Stuur dan een mail naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. . Geef in het bericht aan in welke commissie je graag zou willen plaatsnemen en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!